تامر حسني يعرض التمثيل على العريس صاحب الرقصة الشهيرة بـ فيسبوك

تامر حسني يعرض التمثيل على العريس صاحب الرقصة الشهيرة بـ فيسبوك

علق الفنان تامر حسني على الفيديو الذي انتشر بشكل كبير على السوشيال ميديا خلال الساعات الماضية، والذي ظهر تامر فيه يحيي حفل زفاف، بينما اندمج العريس مع أغانيه، وانسجم في وصلة رقص مرحة، جعلت تامر لا يتمالك نفسه من الضحك.

ووجه تامر حسني تعليقه للعريس صاحب الفيديو، في منشور عبر صفحة تامر الرسمية على فيسبوك: «بعيدًا عن النطة الرهيبة واني معرفتش اكمل غنى بعدها، عايز أقولكم إن كان في حركات كتير أحلى للأسف متصورتش، وعايز أقوله هو مصيرك هتمثل معايا دور كوميدي».

يذكر أن احدث أعمال تامر حسني الفنية، كان كليب «ناسيني ليه» من ضمن أغاني ألبومه الجديد «عيش بشوقك»، وهي من كلمات: تامر حسين، ألحان: تامر علي، توزيع موسيقي: وسام عبد المنعم، مكساج: هاني محروس، ماستر: أمير محروس، والكليب فكرة: تامر حسني، وإخراج: سعيد الماروق.

View this post on Instagram

لما تبقى مش مصدق ان تامر حسني بيغني قدامك وتندمج 😂😂😂😂 إيه الضحك ده 🤣 تامر مش قادر يكمل الغنا 🤣 . . . ______________________ @tamerhosny #tamerhosny #Tamer_Hosny #تامر_حسني  #Tamer_Hosny_Team #love #amazing #smile #follow #TagsForLikes #picoftheday #likes #lfl #followback #style #follow4follow #like4like #instalike #المغرب #مصر #لبنان #العراق #السعودية #قطر #تونس #الكويت #دبي #الامارات

A post shared by Tamer Hosny Team ✅ (@tamerhosnyteam) on Mar 7, 2019 at 4:06am PST