سعد الصغير ينشر صورة قديمة له لدعم تامر حسني: «الفقر لايمكن يكون عيب»

سعد الصغير ينشر صورة قديمة له لدعم تامر حسني: «الفقر لايمكن يكون عيب» سعد الصغير ينشر صورة قديمة له لدعم تامر حسني: «الفقر لايمكن يكون عيب»

ارسال بياناتك اضف تعليق

ارسال بياناتك

اضف تعليق

دعم الفنان سعد الصغير النجم تامر حسني بعد أن انتشرت عبر مواقع التواصل الاجتماعي صورة له في فترة المراهقة سخر منها عدد من المستخدمين.

ودعمًا لـ "حسني"، نشر سعد صورة قديمة له مؤكدا أن اختلاف الشكل هي سمة طبيعية لأي إنسان، وأن ما وصل إليه الفنانين لم يأتي سهلا، وضرب المثل بنفسه بأنه عمل بالعديد من الأعمال حتى يصل إلى ما وصل إليه الأن من شهرة.

وكتب سعد قائلا: "اليومين دول شايف كفنان متابع كل ماهو جديد علي ناس بتتريق علي صوره الفنان المحترم تامر حسني.. المشكله مش هتكلم علشان تامر بس المشكلة نفسي كل واحد يعرف الفنان او اي حد تعب في المجال بتاعه لحد لما بقا فنان ومشهور عمل ايه في حياته من وهو صغير.. يعني انا في الصوره دي من وانا صغير وكنت شاب لسه ولا اقدر اتكسف انزلها ولا اي حاجه".

وأضاف عبر صفحته على فيسبوك معلقا على من يسخرون من الصورة القديمة للنجوم: "انت يالي بتتريق شوف نفسك مش من وانت صغير شوف من كام سنه شكلك كان عامل ازاي ودلوقتي في اختلاف كبير ازاي".

شاهد أيضا

وتابع سعد، متحدثا عن نفسه: "اقسم بالله انا اشتغلت كل شغلانه في الدنيا حضرتكوا تتخيلوها وكل فنان محترم اكترهم كانو كدا علشان يوصلو للي هما فيه دلوقتي من تعب تحت الصفر لحد ماعمل نفسه بنفسه علشان كان حلم من وانت صغير بتحبه ونفسك لو توصل بس لو حاجة منه".

واستطرد: "انا عن نفسي والله تعبت اوي اوي ونفس النظام حصلي في سنه من السنوات صورة ليا انا وامي بناكل زي اي حد وكتبه سعد الصغير وهو فقير.. الفقر لايمكن يكون عيب او اي حاجة بالعكس بيصنع رجال فيقدر يعتمد علي نفسه في حياته الشخصية والمسئولية".